miercuri, 23 mai 2012

Modele noi

Nici nu stiu cu ce sa incep, poate ar trebui sa-mi cer scuze ca nu am postat mai des si uite-ma ajunsa in situatia de a posta in acelasi post mai multe modele de unghii din ultima perioada. Insa am o scuza si inca una foarte buna :) in sfarsit am avut examenul pentru manichiura-pedichiura si sunt mandra sa spun  ca atat eu cat si cele 3 colege ale mele l-am absolvit cu nota 10 pe linie :) Sunt foarte mandra de noi dar mai ales trebuie sa ii multumesc din suflet profesoarei nostre Ella pentru rabdarea, maiestria si bunatatea cu care ne-a indrumat pasii spre noua noastra pasiune/cariera. Vizitati-i blogg-ul si nu o sa regretati : http://3tospange.blogspot.com/ .
Cat despre pozele ce urmeaza nu pot sa va spun decat ca sunt modele de unghii naturale sau cu gel pe care am avut placerea sa le fac in ultima vreme.
Enjoy :)

2 comentarii:

  1. Felicitari draga mea . Iti multumesc si eu pentru cuvintele frumoase . ''Iubeste aceasta meserie '' si totul vine de la sine .Ai toate calitatile sa faci orice iti doresti , esti foarte talentata . Tu ai reusit in cateva luni sa ajungi la o performanta la care unii ajung in ani de munca.Mult succes :*

    RăspundețiȘtergere