luni, 26 martie 2012

Inceputuri...

Cred ca a trecut mai bine de 2 ani de cand ma gandesc sa-mi fac un blog. Au trecut mai bine de 2 ani de cand nu stiu cu ce sa incep. Nici acum nu sunt sigura ca aceasta postare isi cunoaste sensul sau isi gaseste locul in acest blog, dar iata ca totusi dupa 2 ani am prins curaj sa am si eu blogul meu. Este deja de moda veche daca nu ai un blog, asa ca incerc si eu din rasputeri sa va prind din urma. Despre mine nu sunt prea multe de zis, ma numesc Particia si in prezent urmez un curs de manichiura-pedichiura si unghii tehnice.Despre blog si postarile ce vor urma sunt insa atatea de spus ca ma pierd printre cuvinte. In mare parte vor fi postari cu NOTD (nails of the day) idei de design-uri simple pe unghiile naturale, insa voi posta si despre instrumentele necesare pentru o manichiura ingrijita, teorii si cazuri despre manichiura in general si sunt convinsa ca pe parcurs vor exista si alte categorii de postari.Nu vreau sa va plictisesc de la inceput asa ca voi reveni direct cu postari mai interesante si direct la subiect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu