luni, 26 martie 2012

Primele manichiuri

   Aceasta a fost prima mea manichiura completa (taiat, pilit, taierea cuticulelor,masaj si ojat) executata pe o alta persoana si asa cum nimic din ce faci pentru prima oara nu uiti, la fel nu am sa uit nici eu prima mea manichiura. Eram la curs si asa inveti executand pe colegele tale :) Pentru mine sunt superbe si ingrijite si sunt mandra de ele. Sper sa va placa si voua.

Aici deja, am prins curaj :) eram la a2a manichiura completa si am avut onoarea sa am o clienta cu unghii foarte frumoase,sanatoase si lungi asa ca am reusit sa fac un french reusit zic eu (a fost primul meu french). Enjoy :)
Eiiii, poza asta imi va ramane la suflet mereu indiferent de ce voi face in viitor :) Eram la curs si colega mea scumpa Diana m-a lasat sa experimentez pe unghiile ei si cum am avut mana libera, pe fiecare unghie m-am jucat altfel :)

4 comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase :)Iti doresc mult succes .
    Talent ai , restul vine de la sine .*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte fain Patitzuca, abia aștept să-mi faci și mie ceva. ^_^ Baftă în continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. hey iubita, mersi, abia astept sa te vad si cu cea mai mare placere iti fac ;)

    RăspundețiȘtergere